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JOLYY : 뷰티 제품 서비스를위한 온라인 플랫폼

JOLYY는 블록 체인 기술을 사용하여 업그레이드 될 온라인 뷰티 플랫폼입니다. JOLYY 임무는 혁신적이고 효과적인 뷰티 예약 플랫폼을 방해하는 것입니다. JOLYY는 시장에 안전하고 신뢰할 수있는 효율적인 플랫폼을 제공 할 것이며 이는 업계 대표자부터 고객까지 모든 당사자에게 도움이 될 것입니다.
JOLYY는 비즈니스를 디지털화하고 기존 솔루션보다 더 효과적인 스마트 솔루션을 제안합니다. JOLYY는 이미 플랫폼의 첫 번째 버전으로 현지 시장에서 인기를 얻었습니다. 이 팀은 이제 뷰티 서비스를위한 최고의 예약 플랫폼으로서 전체 세대 및 JOLYY 제품을위한 플랫폼 업그레이드에 중점을두고 있습니다.
현재 시장을 주도하는 주요 업체들은 뷰티 살롱에 대한 과도한 커미션을 부과하고 있으며 동시에 비효율적 인 제품을 제공하고 있으며 이는 제공하는 서비스에 적합하지 않습니다. Treatwell은 유럽에서 경쟁자이며 비즈니스 모델은 온라인 뷰티 예약을위한 플랫폼을 제공하기보다는 새로운 고객을 찾는 것입니다. 그들의 모델은 지속 가능하지 않으며 일부 업계 대표자들이 플랫폼을 사용하고 있다는 사실에 의해 입증됩니다. 높은 커미션과 지불 지연 (때로는 한 달)은 미용 전문가가 기존 플랫폼을 사용하는 것을 꺼리는 또 다른 이유입니다.
소개.
유럽의 미용 시장은 연간 1,000 억 유로 이상의 매출을 올리고 있습니다. 대부분의 비즈니스가 진정으로 20 세기에 접어 들면서 대부분의 기업가는 고객과 일정을 관리 할 때 전화, 펜 및 서류를 사용합니다. 이러한 비 효율성으로 인해 손실이 발생했습니다. JOLYY는 2016 년 유럽 전역의 온라인 미용 예약 비즈니스 모델을 적용하고 개선하기 위해 설립되었습니다. 처음에는 기존 플랫폼이 모든 주문에 대해 20 %의 수수료를 부과한다는 것을 이해합니다. 이것은 합리화 될 수없는 비현실적인위원회입니다. 우리의 야심 찬 팀은 우리가 비용의 대부분을 줄일 수 있다고 결정했습니다. 프로젝트를 개발할 때 우리는 많은 단점을 보게됩니다. 그 중 일부는 개선 할 수 있었고, 다른 일부는 여전히 개선 중입니다. 솔루션을 찾는 우리는 블록 체인 기술을 사용하기로 결정했습니다.
JOLYY는 비즈니스를 디지털화하고 기존 솔루션보다 효과적으로 만드는 스마트 솔루션을 제안합니다. 우리는 플랫폼의 첫 번째 버전으로 현지 시장에서 인기를 얻었습니다. 이 팀은 현재 뷰티 서비스 플랫폼 업그레이드에 중점을두고 있습니다.
우리의 목표는 효율성 부족, 높은 커미션 및 신뢰할 수없는 문제와 같은 중요한 문제를 해결하는 것입니다. 우리의 플랫폼은 뷰티 분야의 암호 및 기존 지불 방법에 비해 장점을 소개합니다. 우리는 업계 관계자가 고객에게 혜택을 줄 수있는 안전하고 신뢰할 수 있으며 효율적인 플랫폼을 시장에 제공 할 수 있다고 믿습니다.
아름다움의 사회적 네트워크.
JOLYY  는 업계 최초로 사회적 플랫폼을 제공합니다.
우리는 고객을위한 추가 기회를 개발할 계획입니다 - 삶을위한 JOLYY 소셜 네트워킹. 이 선택 사항은 현재 버전에 기인합니다. JOLYY live는 판매자가 매일 자신의 살롱에서하는 일에 대한 사진과 코멘트를 업로드 할 수있는 사교장입니다. 사용자는 사진을 좋아하고 의견을 말하고 공급자 또는 다른 사용자를보고 사진을 업로드하고 공유 할 수 있습니다. JOLYY 라이브 네트워크를 사용하면 기꺼이 돈을 지불 할 수 있습니다 (예 : 브랜드가 광고하고 제품을 우리와 함께 배치하면 즐겁게 지불하게되어 추가 수요가 발생하고 기쁨으로 시장 가격이 상승합니다).
졸리 (기쁨) 북마크.
  • - 기쁨은 플랫폼 및 JOLYY 상점 내부의 결제 수단으로 사용됩니다. 
    - 기쁨 - 이적료를 지불하는 방법. 
    - 플랫폼 프로젝트 개발을 사용하고 기여하는 동안 사용자에게 제공되는 현상금 및 보상금은 사전에 할당 할 흥분감을 갖습니다. 
    - JOLYY 숍은 현장의 매장에서만 이용 가능합니다. 
    - 광고주는 고정 요금으로 JOLYY.com 기쁨을 지불합니다.
로드맵.
1. 2016 년 10 월 - Jolyy 설립
2. 2017 년 3 월 - JOLYY 웹 앱 베타 출시
3. 2017 년 4 월 - JOLYY 모바일 앱 출시
4. 2017 년 6 월 - 주요 버전 출시
5. Q4 2017 - Exchange의 JOY ICO 및 토큰리스트
6. 2018 년 1 분기 - JOY 웹 앱과 스케일링이 통합 된 JOLYY 2G 베타 출시
해외 시장에서
Q2 2018 - JOLYY 2G JOY 웹 앱 + JOY 모바일이 통합 된 메인 버전
애플리케이션 시작
Q3 2018 - JOLYY 스토어 및 JOLYY 라이브 - 소셜 플랫폼.
토큰 배포는 현재 찾기가 어렵지만 아래 웹 사이트에 표시됩니다.


결론
이것은 화장품 업계에서 확고한 사업이 제안한 새로운 플랫폼입니다. 구현은 아직 끝나지 않았지만 글로벌로드를 목표로하고 있으며, 로드맵보다 조금 뒤쪽에 있지만 야망과 견고한 계획을 갖고있는 것 같습니다. 그것은 완전히 신뢰할만한 투자처럼 보이고 미용 분야의 잘 정립 된 사업에 의해 제안되지만, 항상 잃을 수있는 것을 투자하기 때문에 책임감있게 투자하십시오!
위에서 볼 때, 기존의 미적 주문 플랫폼에는 많은 단점이 있음이 분명합니다. 이것은 아름다움을 전적으로 온라인으로 주문한다는 아이디어를 보여주는 것입니다. Jolyy처럼 Jolyy의 플랫폼 예약.
자세한 내용은 다음 웹 사이트를 방문하십시오.
❄️  화이트 페퍼
🔥  트위터
❄️  전보
저자 :  SanZoldyck

JOLYY :  Online Platform For Service of Beauty products

JOLYY is an on-line beauty booking platform which will be upgraded using blockchain technology. JOLYY mission is to disrupt the innovative and highly effective beauty booking platform. JOLYY will provide the market with a secure, trustworthy and efficient platform, which will be beneficial for all parties — from the industry representatives to their clients.
JOLYY is proposing a smart solution that will digitalize the business and is more effective than any existing solution. JOLYY have already gained popularity on the local market with the first version of the platform. The team is now focused on upgrading the platform to a whole generation and JOLYY products as the number one booking platform for beauty services.
Currently, the leading providers on the market are imposing excessive commissions for the beauty salons, while at the same time they provide an inefficient product, which is not adapted for the services it claims to offer. Treatwell is the competitor in Europe and its business model is to find new clients, rather than providing a platform for online beauty bookings. Their model is not sustainable and is further proved by the fact that some industry representatives are using their platform. The high commissions and delayed payments (sometimes with a month), are another reason for the reluctance of the beauty experts to use the existing platforms.
introduction.
The beauty market in Europe generates revenues of more than 100 billion EUR per year. While many other businesses are truly digitizing, the sector is still in the 20th century and most entrepreneurs use phones, pens and papers when managing their schedules with clients. This inefficiency has caused losses. JOLYY was founded in 2016 with the idea to apply and improve the business model for online beauty bookings across Europe. Initially, we understand that the existing platform imposes a 20% commission on every order. This is an unrealistic commission that can not be rationalized. Our ambitious team decided that we could cut most of the costs. When developing a project, we face many shortcomings — some of which we managed to improve, others are still on the road. Our search for solutions leads us to the decision to use blockchain technology, which enables us to realize the idea of ​​ordering online beauty platforms globally.
JOLYY proposes smart solutions that will make the business digitalize and more effective than existing solutions. We have gained popularity in the local market with the first version of the platform. The team is now focused on upgrading the platform to the next generation and we are confident it will give all stakeholders in the beauty industry with an entirely new experience and will put our products as the number one booking platform for beauty services.
Our goal is to solve significant problems such as lack of efficiency, high commissions, and unreliable. Our platform will also introduce crypto in the beauty sector and its advantages over traditional payment methods. We believe that we can provide the beauty market with a safe, reliable and efficient platform that will benefit all parties — from industry representatives to their clients.
The social network of beauty.
JOLYY is the first to offer a social platform in the industry.
We plan to develop additional opportunities for our clients — JOLYY social networking for life. This choice is also rooted in the current version. JOLYY live will be a social venue where sellers can upload pictures and comments about what they do in their salon every day. Users can like them, comment, watch suppliers or other users and upload and share photos. The JOLYY Live Network will allow ads to be paid with joy (for example: the brand will advertise and position the product with us and will pay joyfully, which will generate additional demand and increase the market price via joy).
JOLLY (joy) bookmark.
  • - Joy will be used as a payment method on the platform and inside the JOLYY store.
    - joy — as a way to pay for transfers.
    - Bounty and rewards for users while using and contributing to the development of the Platform project will have the excitement to be allocated in advance.
    - The JOLYY-shop shop is only available at the outlets on the site.
    - Advertisers will pay JOLYY.com joy at a fixed rate.
Roadmap.
1. October 2016 — JOLYY was founded
2. March 2017 — launch of JOLYY web app beta
3. April 2017 — launch of JOLYY mobile app
4. June 2017 — major version release
5. Q4 2017 — JOY ICO and token list on the exchange
6. Q1 2018 — JOLYY 2G Beta release with integrated JOY web app and scaling
in overseas markets
7. Q2 2018 -JOLYY 2G The main version with integrated JOY web app + JOY mobile
application launch
8. Q3 2018 — JOLYY Store and JOLYY live — Social platform.
Token distribution is currently hard to find, but is displayed on their website below:
Conclusion
This is a new platform, proposed by an established business in the cosmetics industry. Implementation is not finished yet, but they aim to go global, they seem to have ambitions and a solid plan, although it looks a little behind their Roadmap. It looks like an entirely trustworthy investment and is proposed by a well-established business in the beauty field, but because it always only invests what you can lose, invest responsibly!
From the above, it is evident that there are many shortcomings in the existing beauty ordering platform. This is to show that a general change is needed to realize the idea of ordering beauty entirely online. That means that the time has come for the disturbance that affects the landscape, and this is where the beauty booking platform like Jolyy.
For more information please visit the following website:
❄️ White Pepper
🔥 Twitter
❄️ Telegram
Author: SanZoldyck

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